Thursday, September 24, 2009

the friends


the 'kamitakmakansaman' :D

Selamat Hari Raya!
Mohon Maaf zahir dan Batin!
:))


they shine my life :)


hyehyeee dearest bloggers!so inilah kwnku di skp ataupun skola baru aku tu.hee :D

yeah kmi bknlah geng yg baik2+cun yg skema ikt the rules n bodek ckgu saja.huhu.aku syggggg syggggg depa cgat cgatt!!!

even depa xsm cm anis n madhy tp depa ttp buat aku hepy glaa cm nk mati hehe :D aku salu lepak dorm depa.kdg2 tidoq sana.best ouh!hepy cgat!depa uat aku kuat kt sana.depa salu support aku.nsht aku mn hat tbaik.salu defend aku.kalo aku sdih an,bila aku p dorm depa msti depa uat aku gelak gulingguling :DD

pahit masin suma km dah lalui.even bru kenal tp km rapat cgat.syg depa cgat!

geng aku act 10 org suma.majoriti ex-smj lah.mcm aku juga hee :D yg lain ada dari kedah n perlis.perlis??ngee~~

ops!!!even dah ada kwn baru tp aku bknlah tgolong dlm golongn yg 'lupa kawan' bila dah ada kwn baru ok.huhu.dulu kat smj aku xrapat sgt dgn kwn2 aku yg pndah skp ne.tp skunk,rpat glaaa cm nk pitam g hehe :D



they make me smilee :))



the real us.


i love them <33

10 comments:

nbk said...

wuaaa. besnya :D

angkasa said...

haa mau tau hehe

aifaa said...

haha best lah :D

angkasa said...

haa mesti!

wani said...

kakak hana
yg dlm pic last tu kan
yg peace tu, yg pakai tudung itam
baju itam kot yg sebelah baju orange tu,yg paling rendah tu,
tu nma pa? muka familiar

atok said...

slamat raye neena.
dtg a umah atok minum air sirap spesel. haha

angkasa said...

to wani:
dia nm wahidah
tp org rmai pggey dia wendy hehe
prefect smj gak dluk

angkasa said...

to atok:
ayaq sirap xmau
ayaq milo mau haha

angkasa said...

to atok:
ayaq sirap xmau
ayaq milo mau haha

stu.me.and.lala said...

hat pegang mug tu arr
menyerlah skali hahaha