Saturday, January 04, 2014

Dropship Agents Wanted!

Hai Assalamualaikum.
Anda takut untuk memulakan sesuatu perniagaan? Bimbang tiada modal atau punyai modal yg kecil? Usah risau! Anda lah yg hana cari-cari selama ini!  *teruskan scroll down*


YEZZA uolsss modal RM500 pun dah boleh mulakan bisnes tau. Siap berpeluang dapat free of charge trip ke luar negara 3 kali setahun lagi. Tak cukup dengan tu, dapat car fund pula. Waah memang terbaikk! Modal kecil tapi faedahnyaaa banyakk! 

Tapi.. Bila dah ada modal, bimbang pula soal tak reti berbisnes atau tiada pengalaman berbisnes sebelum ni. No worries dearies! I will guide every single step. Yes, every single step! In this business, we provide you free personal coaching. Hana akan ajar step by step untuk tingkatkan sales. Jika kita gunakan method yg betul, method yg dah ramai org guna dan berjaya, so kita just tiru saja apa yg diorang buat. Confirm, F.O.C trip 3 kali setahun sudah ada dalam genggaman anda! 

Tapi... *eh tapi lagiii*.. "Kalau dah dapat personal coaching, tapi takda ramai kawan.. Nanti aku nak jual kat siapaaa? Susahla macam ni.."

Again, usah risau.. Kita berada dalam group GLAM which is the pioneer in online marketing. Kita akan gunakan social media marketing for our business. Hanya perlukan internet, laptop atau kalau pakai smart phone pun lagi senang. Kita akan berbisnes melalui FB. Instagram, Blog etc. Jadi, tak perlu jumpa orang pun utk promote product kan? Betul tak? Ermm.. lagi satu advantage of online tools ni, kita akan dapat broad customer from all over the world. Walau kita di kedah, tapi customer kita boleh datang dari Sabah, Johor, Sarawak, Brunei, indonesia etc. Who knows kan? Kalau sebelum ni, orang tak kenal kita pun, tapi lepas join bisnes ni, nama kita akan mula dikenali tau. Macam mana? Haa ada caranyaa. =)

*scroll lagi **

So, ini adalah products yg hana mencari dropship agents ya. Antaranya adalah :

MARINE ESSENCE PRODUCTS


Marine Essence products mengandungi 3 jenis iaitu body wash, syampoo dan soap (dalam bentuk ketul). Sekarang marine essence ni sangat2 mendapat high demand. Cepat jer sold out kat stokis. nampak tak kat situ betapa berquality dan berkesannya product ni sampai org pun berebut2 nak beli? =)

Alhamdulillah testimoni hana sendiri yg pakai body wash ni, memang bagus. Gelap bawah lengan, kulit gelap dan kering di buku lali, siku nampak semakin cerah lepas pakai body wash ni 2 kali sehari selama 1 bulan. Kita ni biasalah kan.. Mesti pakai deoderen, kadang2 deoderen tuu yg buat ketiak kita hitam.. Dgn adanya body wash ni, kita boleh dptkan semula warna asal bawah lengan kita. 

Malah bukan tu saja, body wash ni juga mampu menghilangkan bau badan tau. sebab body wash ni diperkaya dengan garam buluh, yg mampu melindungi badan kita dpd bakteria. In case korang taknak ketiak bertambah hitam, boleh jer tak payah pakai deoderen dah. Yakinlah body wash ini mampu mengatasi masalah tersebut. =)

Marine Essence syampoo pula sangat2 wangiii, rambut jd sangat lembut lepas kita pakai tau. Utk yg ada masalah kelumumur, rambut gugur, kepala gatal2 bolehla pakai syampoo ni. Lepas pakai tu kan, kita akan rasa kulit kepala fresh sangat2. Fresh dia tu kan beza tau dgn fresh syampoo lain. Rasa fresh yg meringakan kepala gitu...  Oh ya, semua marine essence products boleh digunakan di semua peringkat usia ya. Dari baby sampai atuk2 pun boleh guna. Best kan? Berbaloi2~ 

MINERAL COFFEE


Mineral coffee ini diperbuat daripada kopi Robusta dan Garam Buluh yang membentuk aroma istimewa (bau kopi ni sangat2 harum dan sedapppp. Memang kalau bancuh kat dapur, sampai ke ruang tamu boleh hidu aroma mineral coffee ni). Selain itu, selamat tau minum mineral coffee ni. Sebab apa? Kerana.. mineral coffee ni TIDAK DITAMBAHKAN GULA, TIDAK MENGANDUNGI KOLESTROL, DAN BAHAN PENGAWET. Kandungan kaffein dalam mineral coffee ni juga rendah, bagus untuk mereka yg mempunyai masalah kencing manis, darah tinggi, migrain, cepat rasa letih dan lesu, dan sebagainya..

Pengalaman hana sendiri, Hana selalu minum mineral coffee ni setiap pagi bila ada class pukul 8am.. hehe... Sebab pagi2 kan mengantuk.. So hana kena minum something utk bagi hana rasa bersemangat dan tenaga. Sebelum ni ada juga hana ambil minuman berkaffien lain, end up hana sakit kepala yg amat sangat. Alhamdulillah bila dipertemukan dgn mineral coffee ni, selalu ja hana minum xpayah risau pasal sakit kepala dah.. Sebab ia mengandungi less kaffein ya uols. Dahtu, rasa dia sedap sangat2. Bancuh pekat2, minum panas2 pula perghhh besttt sangat! =)

BB Plus Collagen


BB Plus Collagen diperkaya daripada collagen ikan yang hampir sama dengan collagen manusia. Rasa blackcurrant yg sangat sedap! Product ni bagus untuk mengurangkan jerawat di muka, menghilangkan parut2 sama ada di muka atau badan, kulit akan terasa lembap, mengurangkan tumit kaki yg merekah, mengurangkan sakit lutut dan sebagainya. Product ni sesuai di consume oleh mereka yg berusia 20 tahun ke atas. If orang tua kita atau tok kita ada sakit lutut, boleh try minum bb plus collagen. Ada juga testimoni, lepas minum bb plus collagen, daripada sembahyang tak boleh bengkokkan kaki, alhamdulillah sekarang dah boleh. 

Dan ada juga testimoni terbaru, ibu mengandung consume bb plus collagen sepanjang usia kehamilan, bila dah bersalin, anaknya kulit mulus sangat2, macam kacukan org putih pun ada. Waah best kan? Ibu mengandung pun boleh consume tau. =)

LACTOLITE


Lactolite sangat bagus untuk mereka yg mempunyai masalah penghadaman atau yg ingin kempiskan perut. Hal ini kerana minuman ini mengandungi bakteria baik Lactobacillus dan inulin yg berfungsi untuk membersihkan usus dan membuang sisa2 yg terdapat dalam usus. Sangat bagus utk mereka yg mempunyai masalah sembelit. Boleh try minum pada waktu malam sebelum tidur, esok paginya mesti, confirmmm akan ke toilet. Hehe.. kanak2 juga boleh minum lactolite ni yer. =)

GARAM BULUH
Garam buluh bersifat alkali yg bagus untuk menyembuhkan penyakit. Garam biasa bersifat asid yg mampu mengundang pelbagai penyakit. Jadi di sini, apa kata kita ubah penggunaan garam kita kepada garam buluh? Masih belum terlambat kan? =)



Jadi.. itu sahaja dpd hana utk entry kali ni. Macam mana? Dah rasa tertarik dan berminat utk mengetahui ttg biz ni? =)

Jika anda berminat utk mulakan biz dgn modal yg rendah, contact hana kay?

Hana Huzaidy - 0134088263
Instagram - hanahuzaidy

"Always remember a thousand miles begin with one step."

See you dearies! ^__^

No comments: