Saturday, December 18, 2010

sejak bila aku rajin



salam hai bloggers ter-baik sekalian!
oh sangat sadis yaaaa
sbb saya baru punya kesempatan utk meng-update-kan belog ini

fyi,perkembangan terkini saya sbg seorang remaja lepasan SPM adalah saya sedang melibatkan diri dgn aktiviti sebagai seorang sukarelaWATI utk Festival Kebudayaan Univ2 Malaysia 2010 ataupun FESTKUM for short :)


haha skema terok kod!
eeei xsuka!anda semua,,
saya ter-sangat-lah busy bermula hari Rabu-Ahad ni
byk nk updte sbnaqnya,uh tp tiada kesempatan




selalunyaa sy akn kluar utk bkhdmt pd pkul 8 pagi dan pulang pd 12mlm
yaaaaaa!pdaipun anda!
letih kan?
hukhuk.cangak lagi la
blik2 tu smyg pastu tdoq terus.
mmg ltihh gila.


tp rsnya satu pglman yg begitu meng-uja-kan
sebab semau universiti2 kat M'sia ni mai bkumpul kt sini
so,leh ah bgaul n tgk u2 lain suma tu kan
best ah!
:)


gambar tiada motif :D

okelah.mau bsiap utk mlm ni pulak.byebye

p/s:thanks kpd saudari Anis Nur Amalina sbb post pasal saya!hehe nnti aku updte sal ang lak ye. <3>

2 comments:

Sherrrrrry said...

haha . ak tk reti bt essay -.-"

Unknown said...

haha eh awt aku terasa xtau.
haha mseh nadya!