Tuesday, September 11, 2012

Al-Mawlid dan UNIC di UiTM Merbok

Assalamualaikum.

Seperti title di atas, yes 8hb September 2012 hari tu kumpulan nasyid Al-Mawlid which is gabungan antara Lah & Zaf ex-VE, Amir & Azan ex-Ruffedge, Adib ex fabulous cat dan lagi dua orang anggota kumpulan plus UNIC datang buat konsert kat UiTM Merbok dihatiku. Pewwit dihatiku ku ku ku~

Aku dengan kawan2 ni,kalau bab2 konsert ni cukup suka la. Disamping dapat have fun,kami jugak boleh release stress! Huhuh Best2. Tambah2 pi dengan kawan2 rapat yg sekepala ni,enjoy dia lain tau. Enjoy luar biasa punyaaaaa~ :D


with my girls sebelum start konsert. ^___^

Dimulai dengan persembahan daripada kumpulan Al-Mawlid.

Alhamdulillah mereka byk mengetengahkan selawat,qasidah dan sebagainya. Yg best tu,lagu "Belaian Jiwa" digubah liriknya jadi lebih Islamik. Sangat best lirik tu! Semuanya mengenai konsep ketuhanan,ya of course la dah nama pun kumpulan nasyid kan. Apalah aku ni wkwkwkw.

Selingan dpd Student Art and Design UiTM Merbok.


 Dan yg aku dok tunggu2 pun keluarrr, U-N-I-C yihaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Lagu2 depa semua aku boleh nyanyi dgn lancar muaahahaha!!! Ya la,minat dari sekolah rendah lagi kot. Dulu aku minat gila dekat Hafiz Hamidun,lepas tu sekarang dia dah keluar dpd kumpulan tu,so aku minat fazli pulak(kanan sekali). Minat punya minat,last2 kawan aku bg tau,dia dah kahwin. Uwaaaaaaaaaa so sad! Rasa frust lah jugak muahahah! :D

Penutup, Selawat beramai2~

Overall,memang best sangat2! Semua buat persembahan yg menakjubkan! Even dewan tak penuh,dan kaum Adam sangat2 sikit,tapi still meriah. Ya meriah cara kaum Hawa maksud aku. Hee Kalau depa mai lagi,confirm aku nakpi lagi! Memang tak rugi beli tiket awal. Heee ^___^

Sebelum balik,macam biasalah artis2 duduk di luar dewan dan sign autograf. Aku beli album daripada UNIC  "Selawat Relaksasi" harga rm 19.90. Dan dok pasang selalu kat laptop. Hati pun boleh jadi tenang maaa~ InsyaAllah. Lepas tu,aku dgn kawan2 apa lagi,tangkap gambarss dgn retis lah kan. Apa lagi. Bila lagi nak boleh jumpa depa kan,so better grab the chance. Hee

With Adib al-Mawlid :)

With Fakhrul Radhi UNIC. 
Bihah selalu nak menyibuk ja aku snap dgn Fakhrul ni,sebab dia peminat tegar kot? Haha aku nak tangkap gambar 2 orang pun tak boleh,nanti dia jeles. So dia mesti kena ada sama lol

With Amir Al-Mawlid. Yg belakang2 tu my juniour. Hee

Ceritanya.aku ingat Amir belum kahwin,jadi aku pun macam nak minat lah kat dia. Siap suruh sign dekat hp lagi(cover ja pun) heheheh. Then gambar ni aku letak wallpaper tau. Sambil makan aku tengok,kadang pasang laptop saja tgk gambar ni saja kot. Lepas tu aku rasa aishh kena google ni samada dia dah kahwin ka belumm kan,so google punya google tgk2 amir dah kahwin!Dah lama pulak tu hahahahahaha ketinggalan gila aku sobs. Jadi terus tukar wallpaper baq hang! hahaha oh btw,aku harap ketinggian suami aku nanti macam Amir ni. Eh? Muahahaha! :D

with Lah Al-Mawlid :)


With UNIC! Fazli yg kiri~



Habis sudaahhhh~ Otw balik kolej! Masing2 muka happy kemain! Hehehe Dari keluar dewan sampaila balik kolej,tak habis2 cakap pasal fan masing2! Habis suara aku dok bgosip dengan depa dgn begitu excited! hahahahaha Thank you dear friends! Sbb best pi konsert tu,rasa tak menyesal melepaskan "peluang" yg aku cerita hari tu. lol Till then,daaaaaaaaaaaaa~

16 comments:

Amalina said...

Pewiiitt, ushar mataa hana :D

m said...

seronok kan tgk pkembangan dunia hiburan skang? yg wanita byk da berhijab. yg lelaki pulak bernasyid! alhamdulillah. dan hana, amboi comei lens dia :D

Syaz Shuhaimi said...

bestnyaaa!

Honey Adele said...

amir dah gemok lah.mcm dah lain sket.haha

cimon said...

amboi2...seronoknye. (^_^)

p/s:cimon sempat dgar ahli kumpulan Al-Mawlid buat selawat jamek di Masjid Jamek, KL lpas solat Jumaat sebelum Hari Raya Aidilfitri yg lepas, memang best!!

p/s/s: kawan neena yg tudung hitam tu pon suke buat peace jgak ek (^_^)v

Unknown said...

@Niena
Hehe mata hello kitty :D

Unknown said...

@Mya
Alhamdulillah kakmya,mereka dah sedar. Ehem. thank you! hehe

Unknown said...

@Syaz Shuhaimi
Mai la sini syaz! :)

Unknown said...

@ChentaHati
Tu la.maklumla dah kahwin 3 tahun lebih. Hee

Unknown said...

@cimon
Alhamdulillah,semoga lebih ramai lagi artis dapat tubuhkan kumpulan nasyid mcm ni. Insyaallah.

ehem. yaaaa kenapa?minat dia eh?kantoiiii hehehe

cimon said...

Dia xde blog ke? (^_^)

Unknown said...

@cimon
dia xda blog la hee fb ada la :)tp dia dah ada bf dah hehe

cimon said...

Seriess... aiseyyman. Hik3 (^_^)

Unknown said...

@cimon
ya serius hehe cimon,awat blog tak boleh bukak?

Tulus Sweet said...

takde ke anak ikan nak bagi kat akak 1? hahaha

Unknown said...
This comment has been removed by the author.