Sunday, May 27, 2012

Ding Dong Surat Utk Followers & Silent Readers!

Assalamualaikum.

Ada khabar baik dan buruk.Ok aku bagi tau khabar baik dulu ya.

Khabar Baik :

Kemarin bersamaan 26 Mei adalah Hari Lahirku.Genap sudah mama melahirkan aku 19 tahun lalu tepat jam 12 tengahari di Pusat Pakar Utara,Alor Star(kini Kedah Medical Centre).Jutaan terima kasih buat semua yg wish "Happy Birthday" kepada diri ini.Aku sangat menghargainya dan sangat2 terharu!!!Semua wishes di Twitter,aku print screen-kan dan tak lupa juga di FB.Terima kasih semua!!!
Semoga semuanya sihat2 belaka dan sentiasa dirahmati Allah hendaknya.Thank you Thank you!

Khabar Buruk :

Baru saja tadi,Laptop kesayangan saya tak boleh nak on.Tak tau lah kenapa.Mungkin sebab tak boleh nak install benda apa entah la.Aku bukan pandai sangat bab2 IT ni aduh.Jadi segala yg aku print screen wishes semua ada dalam laptop tu.Sekarang aku pinjam mama punya netbook utk update blog.Jadi mungkin lepas ni,aku akan jarang update blog.Janganlah rindu pulak yaaa hikhik*gelak sopan.

Twitter pun tak boleh nak active sangat sebab dia mcm harmful kepada software apa entahla aku pun tak faham kerenah komponen2 komputer ni haih :/ Memang aku nak kena bawa pi repair,tapi transportnya enggak ada.Mama dan abah tak bagi kami keluar rumah sepanjang mereka di sana.So tunggulah depa balik dulu baru aku boleh bergiat active kembali di lama "Burung Biru".Argh Ini sedih.

Semua yg terjadi pada hari ulangtahun kelahiran aku jugak akan aku update nanti.Sekali dgn gambars.OK?Maceh kerana memahami. K aku tak faham,buat mcm blog aku ni famous pulak konon ada orang duk sentiasa tunggu aku update.Hehehe.

29 comments:

Anonymous said...

happy belated birthday to you syg :)

Alia Laila said...

Memang kami sentiasa duk tunggu Hana update pun :D

Hanaaaaa. Happy belated birthday ! Meh nak sayang sikit :*

Moga sentiasa di bawah lindungan-Nya :)
Amin.

Hanniswira said...

Happy Belated Birthday Hana, hehe :) Mintak laptop baru nanti.

Farah Athirah said...

Happy belated birthday Kak HanaBungaku sayang <3

Amalina said...

Happy belated birthday hana! Stay canteks :D

Asyiqin Haulisah said...

selamat hari jadi awakss.

cimon said...

hepi besday!! moga panjang umor & murah rezki slalu. (^v^)

azalia hjsalleh said...

happy belated birthday
sabaq hadapi ujian darinya k

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

pertama sekali ..taniah dear ...selamat hari jadi sayang ..umi doakan agar segala impian dear menjadi keyataan ..dimurahkan rezeki ..dipanjangkan umur serta dirahmati oleh allah s.w.t ..amin (^_^)

Hrmmm umi harap laptop cuk akan ok nanti ..ataupun mintak papa dear beli satu yang baru ..pangg!! umi gurau je tau hihi

kura said...

woo. happy birthday!
haa beli je laptop baru. hehehh

Unknown said...

@Al Kisah
TQ SO MUCH! :)

Unknown said...

@Rara Nasiha
TQ SO MUCH LOVE :)

Unknown said...

@Alia Laila
HAHAHA ADA2 SAJA ALIA NI.TENKIU ALIA YG CANTIK! :)

Unknown said...

@Hanniswira
NAK MINTA KAT HMP BOLEH?HEHE MACEH2! :)

Unknown said...

@Farah Athirah
TQ FARAH YG COMEL! :)

Unknown said...

@niena :)
TQ SO MUCH NIENA! :)

Unknown said...

@Asyiqin Haulisah
TQ SO MUCH AWAKS! :)

Unknown said...

@cimon
insyaallah TQ SO MUCH :)

Unknown said...

@azalia hjsalleh
INSYAALLAH TQ K.LYA! :)

Unknown said...

@My Life's Journey
TQ BAKAL MUMMY!!!!! INSYAALLAH SEMOGA UMI BERADA DIBAWAH BERKAT ALLAH YA :)

Unknown said...

@kura
TQ SO MUCH KURA! :)

Unknown said...

maybe virus banyk sgt kowt..
kalau pasal x updte software ni xkan xboleh on hehe
virus kowt yunk

Unknown said...

@fatin hanani
Erm virus eh kak atin?Alamak susah la nak kena pi repair la semua lagi.Aduh.

Raihana said...

virus kot..btw happy belated birthday.!

Nurul Huda Mohd Rislan said...

Cik oda lak 18 may...anyway happy belated birthday ^^

Unknown said...

@Raihana
Itu lah.hana pun rasa mcm tu jugak.
Thank you dear! :)

Unknown said...

@Cik Oda Gelang
Waah happy belated birthday cik oda! :)

Ihsan Arifin said...

allah......
happy bebebebelated birthday rina :)
semuga bertambah solehah okay

Unknown said...

@Ihsan Arifin
InsyaAllah tenkiu2! :)