Tuesday, May 01, 2012

Hari Pekerja 1 Mei 2012

Assalamualaikum and hai semua! Perasan dak asal 1hb ja mesti aku update blog kan?Sebenarnya utk suntik semangat terus konsisten update blog tau.Tapi alahaiiiiii perasaan malas tu selalu datang ketuk pintu,lepas tu tak bagi salam,terus masuk ja.Nak buat macam mana kan sobs


So,apa yg anda semua buat pada hari cuti umum Hari Pekerja ni?Fyi,pada bulan April lepas aku dah start kerja.Bagi aku,setiap cuti ni amat bermakna tau.Setiap minggu mesti aku akan tanya mama "Minggu ni ada hari cuti apa2 dak?" haa sampai gitu punya teruja nak cuti umum.HAHA Bukan malas nak kerja,cuma rasa lemau lah gitu.Sometimes,perlukan rehat jugak kan.Oh aku hanya insan biasa. =.=

Ok sambung balik,memandangkan hari ni cuti jadi aku ambil kesempatan ni utk Qada' tidur pagi aku,keluar dgn mama ke spa muslimah*boleh tahan service dia,harus pergi lagi nanti InsyaAllah,beli beg yg besar sikit utk my new babyborn*will blog about it later,lunch kat rumah,lepas tu habiskan mata laying on my bed online,tengok Mahabbah*sedih sangat2! kat Ohu Media,dan habiskan masa blogwalking! Rasa sangat heaven! Barulah aku merasai nikmatnya cuti hari Pekerja Alhamdulillah :)

p/s : Jarang update sebab kena pinjam nb mama,tak selesa update blog kalau bukan dgn lappy sendiri sobs.Lappy pi hantar repair,sebab terlalu panas.Ingat tak aku pernah update pasal ni?Tak ingat?Ermm oklaahhhhhh =.= *PANGGGGGGGGG!!!!!!*kena tampar. *suasana sunyiiii *bunyi tapak kaki berlalu pergi LOL

12 comments:

azalia hjsalleh said...

slmt hari pekerja =))

Syuhada Nasya said...

haappy labour day :))

kura said...

Selamat hari Pekerja utk orang yg bekerja.
utk student? selamat hari assigment. hari ni cuti, makan assigment. sobss..

Lysa said...

dah berlalu dah hari pekerja nya T__T

cimon said...

Hari cuti yg heaven!!

(^v^)

Unknown said...

@azalia hjsalleh Thanks kaklya! :)

Unknown said...

@Syuhada Nasya
Thanks dear :)

Unknown said...

@kura
Hahaha takpa pengalaman dan kenangan sebagai pelajar kan2 :)

Unknown said...

@lisa
Iya kemarin dear :)

Unknown said...

@cimon
Yeah samala kita! :)

Unknown said...

ni hari bekerja..awk tu pekerja juga ka nak reht2 haha..ngee
emm masa kak fatin jadi studnt dulu pun mcm tu la hehe..ada ja cuti qado habis tidow hehe..kita sama ngee..

Sam said...

Assalamualaikum.



rajin awak bekerja. selamat hari bekerja.