Monday, March 21, 2011

Pertandingan Debat antara IPT M'sia

assalamualaikum & salam 1 M'sia!
jawab : M'sia BOLEH!
*smbil buat tgn mcm laung merdeka tu
oke tu sdkt sbyk apa yg aku blajar kt PLKN :)
haa semalam pi tgk ptndgn dbat.best2~
mula2 tkmau pi tp last pi jugak.
rasa mcm rugi xpi.so aku pi.

student2 UUM

time aku msuk dewan tu kan,sumpah aku tak tipu mmg terkejut sgtsgt!ramai gila duhhhh penuh dewan tu.tgk gmbar ats ni aku tnjuk bukti haa..

segan kot.yg lain suma pakai bju utk depa pi kls.aku sorg2 sesat pakai lain dri yg lain.hoho org pakat tgk pelek xpa buat xtau jaaaaa

USIM vs MMU

usul : Integriti Politik pntu PRU pabenda tah.xigt dah aih

johan : MMU naib johan : USIM

thniah kpd MMU & USIM cuba lagi :)

Perdana Menteri dpd USIM.
tau knpa aku snap pic ni?
sbb dlu aku kat tmpt diala
jd PM best.sbb xkena bidas apa2.tu aku suka.tp PM pnting.diala pggerak psidangan tu.
hoho



haa dia dpd MMU.3rd speaker.
tau knp aku snap gmbar dia?sbb..
dia sempoi gila!mulut pedas tahap dok mkn smbal belacan tiap2 hari pa
gaya pnyampaian dia pun bersahaja.lawak cena tah.best.
tp best speaker bkn dia lah org lain.dari USIM
oke la tu.Tahniah jugak



ha tuuuu kecoh gak la dewan smlm.lawak pun ada.bestla.xsia2 aku pi wei
ehem2.sblm balik kan..
aku terserempak dgn seniour SMJ aku
Hazimi drpd UTHM
dia masuk debat gak kot.rsnya la.terkejut beruk wei xsgka jmp dia kt sini,
dah lm kot xjmp dia.

ehem2.sapa2 yg tahu apa2 sila tutpmulutrapatrapat.oke?
oke smp situ saja.byebye
p/s : tadi time tgh ajar adk2 tusyen,abg tiba2 nangis..aku rasa cmna tah.xleh tgk adk2 ak nangis.kalau aku buat depa nangis xpala.ni dak.hurmm


5 comments:

gadis kechil said...

oppsss! tutup mulot eyh mkcekk :)))

angkasa said...

haha mulut sapa ternganga skunk?hehe

gadis kechil said...

hahaha.mulot akuh tutup rapat daa ;))

angkasa said...

haha terkejut kod time ni.duadapdupdap.haha

hazwani yusof said...

macam nak kenai laaa. (ternganga)