Wednesday, March 30, 2011

sepagi bersama kakak tersayang

salam hai semua :)

oke hari ahad lepas ak dgn my sister tersayang pegi try SAUNA dkt UUM.

bayaran bg student situ rm3 & utk org luar rm7

tp pkcik tu igt kmi student situ.so dia amik rm3.

last2 time dia minx matrik card tcengang ja la kmi dua.hee :D

ini kakak saya,Hani Adyllia Huzaidy



cendawan betul tuuu*maaf perak sikit lama xtgk cendawan


oke CARA2 utk BERSAUNA ni kan cm ni :


1.msuk dlm bilik sauna tu 15min

2.pastu keluar mandi&minum air sejuk

3.then masuk lg utk 15min dan seterusnya

semua ni amik masa 1 jam.tp tme tu ak dgn long xtau lg cemana kes malas nk baca arahan kt dinding tu.

kami hentam dok dlm tu smp sejam.naihh!keluaq2 peluh basah habih muka merah2 gila

tp lemak tepu mau pecah ar!hahahaha


KEBAIKAN SAUNA ni :

1.mecantikkan kulit

2.bakar lemak

*yg lain search kt google ye kwnkwn


muka the owner mau ada~

*baru perasan ak semakin gemuk.argh


oke.lpas bersauna tu.kami pun jln pi THE MALL.

alah xjauh mn pun aihh.xjauhpunn pegi wira jaya time PLKN lg jauh

*ayt mnyedapkan hati.haha syoklah.rs mcm student situ lak.heeee

11 comments:

Nadia Amira said...

hana,aku besa buat sauna gk...serius best...tp aku xbuat kluaq2 aku dok teruih dlm tu 30minit ja...:D

Unknown said...

ouh ya ka?mybe bdn hg lmbt cket kot.aku lmbt kluaq peluh jugak.lpas 20min bru kluaq.dia ikt org jugak :)

Shahirah Zainol said...
This comment has been removed by the author.
Shahirah Zainol said...

haha aku besa rendam dlm ayaq hat berbuih2 dan bergetar2 sampai lemak2 aku pon bergetar2 bahaha syok weh !! kat uum ada mcm2.

zaty luvlianncez said...

cewahhhhhhhh..g sauna gtu.hehehe

Unknown said...

weh hat tu nm apa pulak?
kalo bab memecah lemak aku teringin nak try.heee

Afiqah Sahillah said...

muke hg comel, hahahaha

Nadia Amira said...

waww...sha punya syok gak ..aku xpnh try lagi yg rendam2 dlm ayaq tu..hehe

Sherrrrrry said...

segak segak aih

Unknown said...

fiqah : tudia xnmpk ka boroi aku ni?haha

nadia : aah cambes gak.trign nk try.msti mcm princess gila bila dok dlm tu.hee

nadya : mn ada aihhh.xsesegak hg tuuuuu :)

ieda said...

ehh..gyme yg dekat situ dah buka or belum lagi ??hehee haritu kami pi tapi still tak bole msuk :)