Tuesday, March 29, 2011

saat yang aku nantinanti

salam hai semua :) memandangkan aku adalah pelatih PLKN kump1 siri 8 2011

jadi aku ni boleh dikategorikan lambat la amik lesen dpd kwn2 yg xdpt plkn kan

kwn2 yg lain dah boleh bawak keta gi jln2 merata bagai

ak sorg ja dok tkial2 cari transport lg.hue


tuu ramai gila kan org.mmg laku pun Syarikat Mustika Muhibah ni.hee so hari sabtu hari tu pegi dgar ceramah dulula yg 5 jam tu.best gila.superb la pnceramah dia.xboring n terasa nak tidoq pun.haha


bilik ceramah

perkenalkan amalina & fatihah amalina tu kwn skola rendah dulu2.xsgka lak jumpa kt sini.hee fatihah budak form 5 bru kenal aje kt situ syokla.dua2 baik aje :) ok.jumaat ni ada test computer lak.argh clash dgn bengkel yg dara.com tu. nak pi dua2.tgkla dluk cmna.nnti fkir lain :) ok semua.emosi sy sudah stabil.sukaaaaa :))) p/s : pasal gmbar yg sblm entry ni tu, ITU BUKAN TANGAN SAYA.

5 comments:

zaty luvlianncezzz said...

hana!!!!

Ok come visit my blog
Yg menariknya~~~
zaty luvlianncezz dh da fb!!

Shahirah Zainol said...

weh aku amik kat mustika gak. aku baru L ja ==" jumpa nanti !!

angkasa said...

zati : hah ada fb xbg tau org!sekeh mahu???nsib ak nmpk hg cment kt pic sapa tah.so ak add dah.

sheera : oo aku bru pi dgaq crmh.test com blom lg.hahahahahaha eh awt xamik kt malau?kan dkt dgn umah hg.ok jmp nnti!

nada said...

oyeahh aku tak amik lagii :(

angkasa said...

tudia mun bkurun da dok umah.
maila amik :)
nnti leh jejalan pi skola.ehem2