Tuesday, March 22, 2011

sekarang musim hujan kot

assalamualaikum & hai semua.
rasanya bukan kt kedah ja yg kerap hujan sekarang.sbb haritu aku pegi KL pun selalu hujan jugak.so aku conclude kan skrg mmg musim hujan.

ya aku suka.
sbb wkt hujan ni lah,doa kita lebih mujarab.
insyaAllah dimakbulkan Allah.



"Ya Allah,aku berserah kepadaMu.Kau tentukanlah sebagaimana keputusan SPM yang terbaik buatku.." Amin.


dalam kelas.time ni tak silap malam sblm hari sukan skolah.dah lama dah.muka budak skola fhm2 ja la.

hmm.esok tanggal 23.3.2010
keputusan SPM akan diumumkan
entah aku xmau kata apa2.

xtaulah esk nk pi amik ka dak result.argh.igt nk hntar wakil abahmama ja.tp td mama suruh pi pulak esk,entahla aku pn xfhm.
tgkla mlm ni fikir lain mcm mn.

u guys,doakan utk aku k k.
thankssalot!

4 comments:

cik bie said...

gudluck hana.doa sma sma nahh.

Unknown said...

anisss!

azalia hjsalleh said...

so cmne result ?

Unknown said...

alah sikit aje kak result :(