Saturday, September 03, 2011

Salam Aidilfitri 2011 ♥

Assalamualaikum & hai semua (!) hari ni dah masuk hari raya ke-4 kan.aku baru nak update.takpa kot noh??so uols,



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


MAAF ZAHIR & BATIN :)

malam raya memey best main bunga api :)



Ehem,tahun ni raya aku rasa macam hambar sikit lah.bukan aku ja yang merasa,orang lain pun turut merasa mcm tu jugak.tak taulah kenapakan.tema family aku tahun ni colour PURPLE.yah baju buat sendiri mama beli kain kat Bandung.aku pun tengok kain tu sebelum puasa dan lepas pi ukur kat kedai Makcik Ani,lepastu memang aku tak ambil tahu dah pasal baju raya aku.SEBAB aku tak balik rumah sebulan.boleh macam tu? =.=


Kisah pagi raya pulak,inner aku buat hal pulak dah.haih.memang menguji tahap kesabaran aku betullah.memang aku nyaris nyaris nak bebai aje.tapi fuhh fuhhh sabar sabar~~Nasib baik aku bawa balik banyak inner dari kolej.ya lah spare tyre orang muda-muda cakap.Dan nasib baik jugak,inner yang aku bawak balik match dgn colour sateen shawl aku ni..alhamdulillah.mood dah kembali pulih.winks~


saya && mama tersayang :)
oh ya sebelum aku lupa.sateen shawl dibeli online dari
butik pinkku.material dia superb high quality lah wa cakap sama lu.tak payah risau.aku beli time ni ada sale raya.berjuling mata aku tengok weh.serius.semua cantik2 dan murah-murah.aummmmm :D
candid by aunty teh :)
abah snap gambar kami sebab nak set as wallpaper kat fon dia.sweet tak sweet tak?hehe aku rasa sampai sini lah nak cerita pasal raya.ya lah.sama ja lah kan dgn orang lain.bersalaman,makan macam2.sama ja lah kita.TAPI..



paling aku trauma bila raya ketiga aku dah mula senak2 perut,kentut rasa macam berasid,dan sebagainya.dan bila aku sampai ja kat rumah dari sg.petani,aku serbu toilet.adalah dalam 11pm time tu.kemudian,aku tak dapat berhenti masuk-keluar toilet dgn jayanya sampai petang tadi dlm pkul 5pm.tu pun lepas bercakap,bersembang,bergosip,mengumpat dgn En.Pujaan Hati.hehehe tu lah time makan taknak beringat.aku memang pantang lah jumpa makanan,memang allergic.sebab aku asyik nak serbu ja makanan tu :D


p/s : semua gambar ni diambil dari facebook aunty teh.thanks tau!

18 comments:

Shahirah Zainol said...

haha kentut berasid. mcm terseksa gila. get well soon oit.

syakirahmn said...

ewahhh. purplelishhh gitew.
;)

itu la,sumbat smua makanan lg. :P

Amalina said...

Hana, aku pun shopping sakan kat butikpinkku ! :DD

Unknown said...

@Shahirah Zainol :
hang tau xpa weh.alhamdulillah aku dah pulih sikit. thanks weh!

Unknown said...

@ syakey :
thanks ya! :)
tu lah terboda sangat dgn maknan

Unknown said...

@niena :) :
ya kaaa???aku beli 1 ja shawl.hg mesti byk kan.hehe

Amalina said...

Dak aih. Aku beli hat simple jaa. Comeynya hang ! :)

Unknown said...

selamat hari raya :) Sempat lagi kan nak ucap hehe

emm cntik la hana.. hehe
gambar hana ngan mama hana 2 :D
Sweet gila hehe

azalia hjsalleh said...

so sweet gambar rajah di atas ;)

Unknown said...

@niena :
hat simple yg mcm mana??wee senang beli online ni.tak payah spend time berjam2 nak pilih shawl kan.

Unknown said...

@fatin hanani :
thanks kak fatin!!
hana pun nak ucap selamat hari raya aidilfitri jugak! :)

sweet ehh???tu lah hana pun suka gambar tu.sebab tu letak kat blog hehe

Unknown said...

@ azalia hjsalleh :
thanks kaklya!

Unknown said...

hehe..yew syg :D
sweet sgt :)

Unknown said...

awk punya satin shawl cantik. ssh nk jmp kaler mcm uh!

SMIF said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

@fatin hanani :
thanks kak fatin.untunglah buat bbq kat rumah :)

Unknown said...

putput :
iya kaaa???kan.nampak high quality :)

m said...

gojesnya gamba! awak guna camera ape ye?