Saturday, August 06, 2011

betapa rindunya..

assalamualaikum & hai semua! hari ni kita berpuasa dah masuk 6 hari.lama lagi nak raya okay tolong sabar =.= pada bulan yg mulia ni rasanya belum terlambat lagi nak wish Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak! puasa biar penuh terawih jangan ponteng.boleh takat tu?

hmm hmmm time bulan puasa mcm ni aku sgtsgtsgtsgt rindukannn kenangan berbuka puasa di hostel sekolah dulu dgn konco-konco ku!!!aku ingat lagi..meriah sgtsgt.kat kolej ni.hmm xtau lah.kat bilik ada 3 org.hahahahaha meriah cara 3 orang lah.dulu ramai.omg rindunyaaaa kat depa semuaaa. -.- bila lagi boleh buka puasa mcm dulu2? :'(

meet my friends! .. aku :: yayan :: dhiya :: nuown :: yg bawah tu aaL.psst una tolong snap gambar.
una yg duduk tengah2 tu.


aku ingat lagi gambar ni diambil masa nak pergi buka puasa kat luar under Kelab Kesenian& Kebudayaan.konon kami seniour lah time ni.ada gaya muka seniour cengey*garang dak?tehee.k rindu gila kot.hmm.dulu aku selalu bangun sahur dgn dhiya.skrg sahur dlm bilik makan maggi ja.uwaaaa :'( xpa la chill ja lah.terima ja seadanya okayy?????*ckp kat diri sendiri.serius aku harap dapat buka puasa ramai2 dgn depa lagi mcm dulu2. :)

p/s : habis roomate terkena jangkitan virus demam aku.sorrylahh =.=

26 comments:

Ku Azhar said...

penternak virus! hehehe

asma said...

hmm sama la kita weh, rindu nak bukak posa dgn depa gak :(

Unknown said...

@ku azhar :
kojaq hggggg!!

Unknown said...

@asma :
haa aah kan? hurmm :'(

Imran nyambek said...

dem gua pun terkena virus lu jugak.

Unknown said...

me toooooooooooooooo! sgt rndu nak berbuka kat asrama

Unknown said...

@ Imran nyambek
waa apasal wa jadi mangsa lu pulak.

Unknown said...

@puterinuraqiliah :
tu lah kan.hana pun :(

Marya Hana said...

kire senior lah time ni..? wooo..

hai hana, selamat berpuasa.. :)

Addin said...

bila nak buka puasa dengan kak addin ? *winkwink ;)

zaty said...

meriahnya depaaaaa.best kan klu boleh nk mcm dulu2,boarding school life :DD

Unknown said...

@ Marya Hana :
aah time tu form 5 lah kak marya mmg seniour sgtlah time tuh hehe

Unknown said...

@ Addin :
boleh aje asalkan org tu sudi.hee

Unknown said...

@ zaty :
betoila zaty.rindu :( tapi xmau dok asrama sbb terkongkong dgn rules.

Unknown said...

semua comel.. :)

Shahirah Zainol said...

bukak posa kat skolah x larat beratuq haih =='

Unknown said...

aku selalu dok pi lambat.senang tak payah beratur.tp dapat gak makanan.hoho

Izyan Masri said...

SANGAT RINDU KOT NAK BERBUKA RAMAI2 KAT DEWAN MAKAN T_T

Addin said...

hahah sudi sudi ! ;D

Unknown said...

@IZYAN MASRI :
tu lah kan.kat sinitakda ramai kwn sgt.kat hostel ramailah :)

Unknown said...

@addin :
boleh aje sis!hee

hamzah ian said...

comel2 kawan2 hang.. hehe

Unknown said...

thanks yaw!

fynahere said...

rindu kawan time skolah jugak..tp skrg semua dah kawen hehe

Unknown said...

alaa kak fyna bila pulak?heee

Anonymous said...

:'')