Tuesday, August 02, 2011

DBS Sport's Day ohsem!

assalam & hai semua.okay hari sabtu lepas club Diploma in Business Studies ada buat Sports Day.aku ni yg baru lepas perah otak jawab test paper Business Math pun tkejar lah pi pdg lepas tu.igtkan ramai gilaaaaa.rupanya2 sikit aje yg pi.aku fikir kupon ja tu aku pi.tapiii memey xrugi ah pi.best sgtsgtsgtsgt!!!!!even panas gilaaaaaa and dah lama xkena jemur bawah panas lama2,it was ohsem babe.

yg baju orange tu lah seniour2 yg jadi fasi utk sports day kali ni.tak sure depa part bpa..
lets begin yeah!1st game yg kami main.....lari sambil ikat kaki.guess what aku join doh game ni.bahahaha mcm xcaya gila.tp gambar aku takda la hmm lupa nak bawak camera.aku kena ikat kaki 3 org and akulah org tengah!omg kaki aku dua2 kena ikat and bila start jalan tu,sakit gila kot.bila tjatuh rasa lawak gilaaa.gelak puaih hati gila.boleh lepas tension xboleh jawab paper math tadi*erk

2nd game : lari dalam kain pelikat(ikat bawah) sambil bawak buah nyioq org kedah panggil.hee superbesh!aku xjoin tapi aku dok jadi pnyokong setia ja lah.suara ni toksah dok kata lah rock sampai tahap mana dah.wee okay part ni aku teringat zaman aku kecik2 time tadika ada acara lari dlm guni.bahaha.

3rd game : main musical coconut.pergh tak boleh belah okay.bukan musical chair tapi musical coconut.hahaha best jugaklaaaa.ada yg smpai berebut rebut nk dok atas kelapa tu.sampai gadoh2.tapi gadoh lawak2 jea.bila ada pihak yg mengalah so okay lah kan?

seeee ni lah team aku.team MERAH.paling ramai antara team yg lain.sorakan mmg gila2 lah.dah ramai kan.mmg bestlah.enjoy sgtsgt!

4th game : game apa entah ni.aku pun tak ingat nama apaaa.tapi guys aje yg boleh main.best jugak.even time ni dah pukul 12 lebih dah.kami still enjoy okaaayyy.

tadaaa!ni lah team akuu.dapat number 3.wee bolehlaahh tu.semua pemenang tiada yang kalah noh?hmm best2.nanti kalau club DBS buat activity apa2 lagi nak joinlah.tak rugi lah.lagi pun dok kat bilik saja pun bosan jugak kan.sekali sekala meng-active-kan diri tak salah ya kawan-kawan.

p/s : i adore Selamat Malam song.bye bye.

32 comments:

Ku Azhar said...

laaa.....mu DBS ka????

icha fariha said...

coconut musical... kekekke... first time dgaq... cm besh jaa.. weeeeeeeee... salam ramadhan... --> saia bwu lepaih sahur.. hehe

azalia hjsalleh said...

alo2 chumelnya dia...
bestnya event nie

Far8 budak baik said...

hahahahahaha
ade jugak lari dlm kain
pelekat tuuu...
selalu lari dlm guni je...
mmg kalau jatuh tuu..
aku pun gelakkk..agaga

syakirahmn said...

best kot dapat sukan2 main2 macam ni. secara tidak langsung mengakrabkan diri dgn org lain.

XD

Unknown said...

@ku azhar :
yo lah aku bdk dbs part 1 cecewah

Unknown said...

@icha fariha :
haa best sgt sgt.baru lari sikit dah terlondeh adh.dahtu smbil bawak buah nyioq plak tuh..wee salam ramadhan!

Unknown said...

@azalia hjsalleh :
hahahaha best best.even panas tp tetap bestlah.

Unknown said...

@Far8 budak baik :
yeah u are right!!!boleh kenal sesama junior and seniour even slama ni xpernah kenal pun.huahua

Unknown said...

@syakey :
yah betul2.boleh kenal sesama sndiri kan..

Unknown said...

Hehe main permainan dulu2 bnyk hehe.mmg mnarikkan hehe.
Sporrt day mmg best. Sbb mnjalinkan silatrrhim hehe

Unknown said...

betul tu kak fatin! stuju 100%

Izyan Masri said...

FAKULTI KITORANG TAK SEMPAT BUAT SPORTS DAY T_T

Unknown said...

alah kenapa kak yan??xpa lepas raya boleh buat lagi kan..

Einaz Shah Rizal Thomas said...

1ST TIME jenguk belog ni ..
selamat ber puasa ;D

Unknown said...

happening je semua! hehehe
BEST2!

Unknown said...

@einaz shah rizal thomas :
thanks yaaaa jenguk blog yg tak seberapa niii
seamat berpuasa!

Unknown said...

@puterinuraqillah :
aah mmg best pun...heee thanks!

Unknown said...

@puterinuraqillah :
aah mmg best pun...heee thanks!

Unknown said...

@puterinuraqillah :
aah mmg best pun...heee thanks!

Unknown said...

thanks! :)

SHaWLFoRYou said...

comel =) da lama tk join event2 mcm ni...=(

zaty luvlianncez said...

amboihhhhhhhhh meriahnya!
syok3 :D

Jum hayati di sini (^o^)
suatu kisah di ramadhan

Unknown said...

@shawlforyou :
aah besttt.sniour2 pun best gak.

Unknown said...

@zaty luvlianncezz :
thanks beb!

Zuratul Ain said...

Tudiaaa rajinnya Hana pi sport day.Zaza escape sport day pre law HAHA.Tapi macam best lah pulak aktivitinya.HEHE

merahitujambu said...

lama dh xde aktiviti cukan cmni tau

Unknown said...

@zuratul ain :
aah mula2 igt nk ponteng jugak.tapi sbbkupon pi lah.then xsgka pulak best gila.

Unknown said...

@merahitujambu :
thanks yaa.mmg best pun.best sgt!

Unknown said...

x taulah kemahiran insaniah utk ap=.="
motif buat bnd alah tu

Unknown said...

x taulah kemahiran insaniah utk ap=.="
motif buat bnd alah tu

Unknown said...

hehe sabaq ja lah put.so koko hari apa??jumaat jgak eh.