Monday, July 04, 2011

contact lens Kira-kira 15mm

assalamualaikum & hai semua!hari ni aku berpuasa.yah sudah 2 hari.mcm2 cabaran lah termasuklah demam mengiggil-gigil,tekanan perasaan n mcm lagi.tapi xnak cerita pasal tu okey.ni ha nak cerita pasal contact lens yg aku dah beli online ni ha.
Jenis : Kira-kira . Colour : Violet . Diameter : 15mm. Harga :rm20 + rm5(postage fee) . facebook : sweetpoupee candy lens.

okey masa mula2 pakai tu rasa excited sgt2.aku try pakai sendiri sambil di-support oleh miss roomate,Min.hihi memang take time lah nak pakai sebab aku tak pernah pakai sendiri sebelum ni.lepas dah masuk tu,memang menjerit riuh-rendah lah mcm baru lepas habis SPM.hoho so ni la lens kat mata aku.sesuai dak?mata aku actually kecik aje.so bila pakai 15mm ni jadi besar lah.heee
p/s : teringin nak sewa kereta and berbuka puasa kat luar.makan sedap sedap..hurmmm

8 comments:

Misz Jenny said...

bebbbbb...

comel giler! nk jugakkk!

zaty said...

hananaaaaaaaaaaaaaaaaa! aish.dh comey dh.pakai lens pulak.lgi comey aih.hhaaa XD

Mek Onie said...

makin lawa pakai contact lens..ekceli,bila meaw pakai depan adik kan,adik tengok je sambil buat muka pelik...siap cakap,kaklong, tak sakit ke pakai MATA PELESU? mata pelesu dia kasi...kalau bulu mata tape lagi,haha....btw,comei la kamu :D

Unknown said...

jenny :
hee belilah sygs!

Unknown said...

zaty : haha lain kan aku pakai?mata aku dahla kecik ja bijik mata.bila pakai jadi besau gila!

Unknown said...

meaw :
eh iya kaa??/haha lawak la adik meaw.meaww meawww >.<

Izyan Masri said...

NEENA DAH PAKAI CONTACT LENS.NI YANG BUAT NAK JOIN PAKAI JUGAK NI XD

Unknown said...

haha jomlah kakyan.kalau kakyan pakai mesti lagiiiii lagiiii comel dan cun! :)