Monday, April 25, 2011

dah tarikh tutup wei aku tak nampak..alang2 dah menaip post ja laaa k?wakaka

salam & hai semua!wahwahh lama ai menyepi ekk rindu aku tak rindu tak?heee oraite aku mnyepi bukan apa kes entah.nak kata bz tak bz pon.nak kata malas tak jugak.xtau la.maybe takda mood lah kot.KOT.*huruf besar disituu..



sepanjang aku tak hapdet apa2 ni mcm2 la tag2 dpd bloggers2 sekalian.wahh tharu ai tahu!oke kita tggu turn nah?



ok kita mulakan dgn tag dpd cik zaty kita a.k.a jat..



WARNA FEVRET?

wuah ini aku cukup excited nak jawab..dari dulu lg aku suka kaler pink sebabnya kecik2 duluk aku suka giloss tgk cartoon pink panther.wakaka so melekat smp skrg lah ya.sekarang pulak aku suka kaler putih.sbb entah.cantikla kaler putih.kalau ada kereta pun aku nak kaler putih gak.berangan mmg best kan?whoaa!



NAK BUAT APA KALAU ADA DUIT 1 JUTA?

1. semestinya la aku nak sambung studi luar negara wey..iya lah result truk cm aku sapa mau bg scholarship?haha kita pergi sndiri ja senang :)



2. aku nk bg suku dpd duit tu dkt rumah2 kebajikan.cthnya : rumah anak2 yatim,rumah2 orang tua,persatuan ibu tunggal,OKU,dan mcm2 lagi.



3.tak lupa buat parents ai,nak hantar depa pi haji lah.kalau buleh nak pergi satu keluarga bawak tok2 wan,mak saudara adik saudara sepupu sepapat mak mentuaaa*opsss!hee



4.buka bisnes utk mama abah bila dah pencen nnti..mama cadang nk bukak bokstore..insyaAllah la.dgn duit 1juta ni apa2 pun buleh..nak letak starbucks dlm kedai tu pun buleh.wakaka!



5.ai nak pergi melancong lah.kat negara2 orang putih ni haa.sbbnya xpernah smpai sana lagi.teringin la wey asyik tgk dlm tv aje.iyalah aku bukan anak org kaya.hoho



MANGSA DI TAG :

kak izyan

azyan rosley!!

*nama sama tuu.hee



oraito done!

4 comments:

Misz Jenny said...

ya ampunnn..ak lupa..jat tag ak ugak..haha

Anonymous said...

bookstore! i like. klo betul2 bukak aku org 1st p tw. hee. mak mentua? ambuihh. advanced noh. thanks tag aku nah syg. nnt aku jawab. :)

Unknown said...

miss jenny :
aah aku pun baru buat tgk2 dah tarikh luput.heee hentam jaa

yan :
oraite yan!silala memeriahkan bookstore kami nnti.heee wlcme :)

zaty said...

haha. header weh header! hoo..
thanks noh bt jugak walopun dh tarikh tutup.huu..muah~! XD