Monday, April 11, 2011

Giveaway zalin onceitalk.com


salam n hai semua!oke ni pertama kali oke aku join giveaway.korang yg terbaca entry ni bulehlaa jenguk2 ek kat blog tu k.

thanks sheera wey sbb tag aku.hee

sbb buat aku tertarik nk join giveaway ni,kes aku da lamaaaaaaaaa sgtsgtsgtsgt tak topup!sumpah tak tipu.sejak aku balik PLKN,aku tpup skali ja.pastu smp skrg xmenopap.hahaha msti xcya kan?kesnya aku reja meng-share ja kdt org lain dgn ak.*biasala nmnya pun penganggur terhormat. :D

oke aku nak tag dkt emmm jengggg jengggg :


orite done!harap2 tpilih la ek.Amin.

11 comments:

zaty luvlianncezzz said...

sygs u tag i ea..ok2

t i wat na :)

angkasa said...

heee oke uat tauuuu!!
dpt topup free.hehehe

Shahirah Zainol said...

muahaha buat jugak !!

Shahirah Zainol said...

1 lagi, aku suka terokterok ah lagu kt blog hg nih ! auwww.

angkasa said...

ha mestila buat...hg susah pyh tag xkn la xbuat.thanks ngee

haaa!!lagu ni.bru teringat.lagu ni ssuai utk hg..yg hg cita kt aku hari tu,cuba dgaq btoi2..hee

Shahirah Zainol said...

haha sob sob, sumpah sedih lagu ni. wawaaa jom jiwang wey haha.

zalin said...

good luck ye..TQ sudi join...

angkasa said...

sheera :
sob sob kan..kdg dgaq lagu ni kalo feel 100% ayaq mata leh trun oo..hehe


zalin :
its okey..wlcme :) thanks jugak sudi jenguk sini.hee

zaty luvlianncezzz said...

anda ditag :P

cpt join :)

Izyan Masri said...

FUYOHH.PENAT AKAK CARI BELOG MANA SATU YANG BETUL.KEHKEH.BISNES STUDY IPLOMA TADA KAT S.A YANK XD

angkasa said...

thanks akak!!susah2 aje..hee
alaaaa xdak ek.hurmmm tkpa la kak tenkiuu