Tuesday, April 05, 2011

friends forever yeah!

assalamualaikum && hai semua!

oke entry pasal ni mcm agak lama tp belum basi oke.

belum bhabuk lagi.tp kira oke la der ak hapdet jugak.dok tgguh2,mcm2 dugaan internet slow la mcm2.cemuih2.haha

memperkenalkan! : aku,madhy,anis,jat :)


hari sabtu hari tu kami pegi lepak2 jalan2 bersama2.krohkroh.ayat skema der.mcm biasa.pegi tgk wyang crita "SCREAM OF THE GHOST".dah nm pun scream,reja mjerit ja la ak dlm wyang.tkot gla.saspen byk cita tu.nsib 1jam lbh ja.kalo lg lama xsggup ai.



ok perhatian!kwn aku madhy dah dpt lesen P,so kami jalan merata la wey,haha ciwi kwn leh bawak keta.best gila.hingaq gila gila ar dlm keta.dok bgosip sakan.ish rindu aihhhh :(

tapa2 nnti kita jln2 cmne lg noh?siap duit byk2.tu yg pntg.haha



hana & madhy :)


lepas pi jalan2 semua,madhy hntaq sorg2 balik rumah masing2.termasuklah aku.mn leh tggay.haha.hari tu mmg best sgtsgt!letih tp best!haa gitu.hrap dpt lepak sm2 lg cmni nnti.muah!syg depa byk byk!


p/s : hargailah kwnkwn di sekeliling anda. :)

9 comments:

Misz Jenny said...

comel..comel..comel..haha

angkasa said...

jenny!maseh maseh :) hee

zaty luvlianncezzz said...

wow beshhhnya.hehehe

Nasbellamy said...

putih dah hana, xnmpak burn dah hehe

angkasa said...

zaty : aah best tau zaty.lama xjmp depa.last time jumpak tahun lepas.time raya kot hee thanks :)

angkasa said...

nas : haha kesan burn kurang cket.tp masih ada laaa.tu bukti kita pi plkn noh.hehe thanks kak nasa!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
tang makan tu buat gua lapo

angkasa said...

wslm.dgn muka excted dpt mknn.msti lagilagi lapar kannn.lalal~

zaty said...

mmg reja jerit ja dlm wyg tu.haha.plg x thn mady ahh.bole bt muka seposen.kot la nk takut.haish..haha