Friday, May 20, 2011

goodbye home,hello merbok!

aku akan rindukan mereka sobsob :'(
as salam & hai semua!semalam aku hangout buat terakhir kalinya dgn kawan2.sobsob.sebab esk dah nak masuk mengaji dah.wuuu seronok sgt kemarin.madhy dgn anis bermalam kt rumah pulak.lagi la syok kan.bergosip sakan siap makan dlm bilik aku lagi.buat mcm kt hostel nuh.syok2.hee tadi petang pulak buat barbeque kat rumah.dgn family sj.best2.wuu
so pasal esk,aku akan bertolak pukul 7 pagi camtu.then sampai dalam 8 lbh gak ar.bukan apa,nak dorm bawah.malas nak naik tangga ni.wuu.tapi kalau mereka dah tetap bilik,sokey la kan.aku tak kisah pun.barang2 alhamdulillah baru siap pack.
perasaan aku sekarang?50-50.syg nak tinggal rumah.tp seronok dan tak sabar nak belajar.woot woot.=.= lappy insyaAllah aku tak bawa lagi.lepas dah hbs orientasi kot baru bawa.so aku tggalkan anda dgn entry ni lah ye.jangan rindu aku tau!cewah perasan ja ni.wee so aku harap matlamat aku tercapai la noh.insyaAllah.kita buka buku baru oke.taknak ckp pasal spm lagi lepas ni.
oke lah,anda semua take care tau!dalam masa seminggu lagi insyaAllah aku hapdet lagi.bye2 semua!
p/s : doakan aku tak homesick tauu!

10 comments:

niena :) said...

Hana , jangan lupa daku dan blog ku ya? Haha .
Best wishes :)

nur atiqah wahida said...

hana!good luck and all the best!! :)

! syifa lovera said...

byebye hana & goodluck! :D

Far8 budak baik said...

jalan leklok..
jgn senget2..hahaha
alala..sedih je...
nk pi blajr kot..
bukan nk jadi bini org..
hak3 =p

Izyan Masri said...

WAAHH.NEENA DAH JADI BUDAK U LAH.TEPUK TANGAN !TEPUK TANGAN ! :D

nana LJ said...

hana..
i love you :)
gud luck kwan..

00rama-rama00 said...

gud luc..smoge enjoy la ea minggu destini siswa..hoho..=P

Shahirah Zainol said...

goodluck :')

angkasa said...

waahh terharunyaaa!!!thanks semuaaa!!mumuah!

fatin hanani said...

sama2 la kita bertahan dok kat u hehe
kak fatin pun nak blik dh sok..xbest :D
ok la hana dpt jmpa kawn2 kak fatin x pun tapi byfend cmpt la haha :P